Ράνυ Καλούρη

Καθηγήτρια Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.

Επαγγελματική Εμπειρία

Μέλος ΔΕΠ στην βαθμίδα του Καθηγητή στο Παιδαγωγικό Τμήμα της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) [από το 1988], Γνωστικό αντικείμενο: Επιστήμες της Αγωγής /Συμβουλευτική-Προσανατολισμός

Φιλόλογος – Παιδαγωγός Γενική Γραμματείας Νέας Γενιάς, Υπεύθυνη του Ιστορικού Αρχείου της Ελληνικής Νεολαίας

Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Ίδρυμα Αγωγής Αρρένων Κορυδαλλού, Φυλακές Ανηλίκων Κορυδαλλού

Παιδαγωγικός Σύμβουλος - Υπεύθυνη Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Εθνική Πινακοθήκης Ελλάδας

Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.)

Εκπομπή - παρουσίαση θεμάτων σχετικών με τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό, Ραδιόφωνο ΕΡΤ-2


Διδακτικό Έργο

Διδασκαλία σε Προπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) των μαθημάτων: Παιδαγωγική (εκπαιδευτική) Ψυχολογία, Συμβουλευτική Ψυχολογία και Επαγγελματικός Προσανατολισμός, Αναπτυξιακή Ψυχολογία, Φιλοσοφία και Κοινωνιολογία της Παιδείας, Διαβίου ανάπτυξη και ωρίμανση του Ατόμου, Επαγγελματική Ψυχολογία, Η Πληροφόρηση ως λειτουργία του θεσμού ΣΥΠ κ.ά.

Διδασκαλία σε Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών: ΠΜΣ Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός στο Ε.Κ.Π.Α., Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Γαλλικής στο Ε.Α.Π., ΠΜΣ Συ.Ε.Π. στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., ΠΜΣ Sciences de l’Education στο UCO

Διδασκαλία ψυχοπαιδαγωγικών μαθημάτων σε προγράμματα επιμόρφωσης – παιδαγωγικής και διοικητικής - στελεχών εκπαίδευσης σε: Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., ΙΝΕΠ-ΕΚΔΔΑ, ΕΣΤΑ, ΟΕΠΕΚ, ΠΕΚ, Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης


Διοικητικές Θέσεις Ευθύνης

Επιστημονικά Υπεύθυνη - Διευθύντρια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)

Υπεύθυνη του Τομέα Προγραμμάτων Ειδίκευσης και Επιμόρφωσης

Προϊσταμένη του Γενικού Τμήματος Παιδαγωγικών Μαθημάτων (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)

Υπεύθυνη των ΠΑΔ (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)

Υπεύθυνη Τμημάτων-Τομέων (Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. / Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)

Υπεύθυνη του ΠΕΠΔΙΓΕΤΕ (Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. / Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)

Υπεύθυνη του ΠΕΣΥΠ (Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. / Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)

Επιστημονικά υπεύθυνη επιμορφωτικών προγραμμάτων και προγραμμάτων εξειδίκευσης( Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)

Μέλος εκλεκτορικών σωμάτων σε πανεπιστήμια Ελλάδας και εξωτερικού.


Ερευνητικό Έργο - Εποπτείες

Επόπτρια πτυχιακών και διπλωματικών εργασιών των φοιτητών της ΣΕΛΕΤΕ/ΑΣΠΑΙΤΕ και του Τμήματος ΣΥΠ/ΠΕΣΥΠ και ΠΕΠΔΙΓΕΤΕ

Επόπτρια μεταπτυχιακών διπλωματικών εργασιών των φοιτητών της ΑΣΠΑΙΤΕ (ΠΜΣ ΣυΕΠ και ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής)

Μέλος τριμελών επιτροπών εκπόνησης διδακτορικής διατριβής (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, UCO, Πανεπιστήμιο Nantes)

Συμμετοχή στον σχεδιασμό και τη διαμόρφωση του θεματικού περιεχομένου παιδαγωγικών μαθημάτων στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.

Συμμετοχή σε ερευνητικά ευρωπαϊκά προγράμματα και αξιολογήτρια προτάσεων

Συμμετοχή σε ερευνητικές δράσεις σε συνεργασία με Πανεπιστήμια της Ελλάδας και του εξωτερικού

Μέλος επιστημονικών-συμβουλευτικών επιτροπών συνεδρίων, επιστημονικών εταιρειών, εθνικών και διεθνών

Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π.)


Μέλος Συμβουλευτικής / Εξεταστικής Επιτροπής Διδακτορικών Διατριβών

Γραμματίκα Μ. (εν εξελίξει) Κοινωνικοί προσανατολισμοί της επαγγελματικής συμβουλευτικής σε ανέργους: Ο ρόλος των εργασιακών συμβούλων, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής

Καλίρης Α. (2019). Πηγές διαμόρφωσης των πεποιθήσεων αυτοαποτελεσματικότητας εκπαιδευομένων και στελεχών επαγγελματικής συμβουλευτικής, ΕΚΠΑ, Τομέας Ψυχολογίας

Μπαούρδα B. (2018). Διερεύνηση της Αποτελεσματικότητας και των Ομαδικών Διαδικασιών ενός Ψυχοεκπαιδευτικού Προγράμματος με Στόχο την Προαγωγή των Θετικών Τρόπων Αντιμετώπισης Δυσμενών Καταστάσεων και της Αισιοδοξίας σε Μαθητές Δημοτικού Σχολείου, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Μόσχου Κ. (2018). Εφαρμογή συμβουλευτικού προγράμματος με βάση την προσωποκεντρική παιγνιοθεραπεία και την αφηγηματική συμβουλευτική για την ενίσχυση της ευζωίας παιδιών δημοτικού σχολείου με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στην εξωτερική τους εμφάνιση, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Gilbert-Peigne Y. (2013). Ni bon, ni mauvais. L’élève entre-deux en lecture-écriture à l’école primaire, thèse de Doctorat en sciences de l’éducation, Universite de Nantes, Faculte des Lettres et Sciences Humaines, Ecole Doctorale, Cognition, education, interactions

Mutabazi E. (2010). Histoire savant, histoire enseignee dans une nation multiethnique et conflictuelle. Le cas du Rwanda, thèse de Doctorat en sciences de l’éducation, Universite de Nantes, Faculte des Lettres et Sciences Humaines, Ecole Doctorale, Cognition, education, interactions

Guilloret M.-R. (2010). Education musicale et créativité. Une expérience pédagogique en grande section maternelle et cours préparatoire, thèse de Doctorat en sciences de l’éducation, Universite de Nantes, Faculte des Lettres et Sciences Humaines, Ecole Doctorale, Cognition, education, interactions


Μέλος Επιστημονικών Επιτροπών

Μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής των Διεθνών Συνεδρίων της Παγκόσμιας Οργάνωσης Επιστημών της Αγωγής

Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής της Επιθεώρησης Εκπαιδευτικών- Επιστημονικών Θεμάτων ΕΡΚΥΝΑ

Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής των συνεδρίων της Πανελλήνιας Παιδαγωγικής Εταιρείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής των συνεδρίων της Ελληνικής Εταιρείας Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού

Πρόεδρος του ΔΣ της Ελληνικής Εταιρείας Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (από το 2012)

Μέλος της επιστημονικής επιτροπής των συνεδρίων της Ε-ra

Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής Συνεδρίου του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Κρήτης

Μέλος του Δικτύου για τα Δικαιώματα του παιδιού

Μέλος της Παγκόσμιας Οργάνωσης Επιστημών της Αγωγής

Μέλος της AFIRSE

Μέλος της INSEA

Μέλος της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος